Kapcsolat
 

SIKERTORTENET_fejlec_B.png

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2016/17: Első helyen a DIEGO!

 

A Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a 2016/17-es évben elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat, Személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában az I. helyen végzett Kis- és középvállalatok kategóriában.

 

Az ügyfélkiszolgálás minőségét vizsgáló magyarországi rangsor próbavásárlásokkal és a vállalat partnereinek véleményei alapján alakult ki. A 2016-os év alapján három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), és vállalati méret szerint (kkv és nagyvállalat) vizsgálták a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét, idén immár nyolcadik alkalommal.

 

Egy-egy vizsgálat során az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg az objektív kép kialakítása érdekében. Emellett akár száznál több próbavásárlást is végeznek. Az idei díj megítélése előtt a próbavásárlók több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek. Ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, és több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.

 

Mindezek alapján a Diego Kft. büszke arra, hogy kiérdemelte az ügyfelek elismerését, és az I. helyezést!

 

Új Hyundai-flotta a DIEGO szolgálatában


A DIEGO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a 2017-es évet egy új autóflottával kezdte meg. A 26 autóból álló flotta az igazgatók, a vezetők és a minőségbiztosítók mindennapi munkáját segíti. A megújult flotta a korszerű koreai márka, a Hyundai kiváló autóiból áll, melyek nemcsak felszereltségben, hanem teljesítményben is igazodnak a dinamikusan fejlődő DIEGO-hoz.

 

_SNR8284.jpg



Mentés

„Best Franchisee of the World” díj 2015

 

A 2015-ös évben a Világ Franchise Szövetség elismerésében részesültek a román hálózat kiemelkedő partnerei: Takács József és Vasvári Gábor.

A szövetség 38 ország részvételével működik együtt, és több mint 3000 franchise tulajdonost tömörít. Az országok részvételével küldetésük, hogy minél szélesebb körben megismertessék a franchise működését és gazdaság élénkítő hatását.
http://www.bestfranchiseeoftheworld.com/

A szövetség pályázatán a DIEGO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. is indult 2015-ben. A bemutatkozáson túl a hálózat bemutatása is nagy hangsúlyt kapott. A beadott anyagban a megnyitott boltok száma, a beruházás mértéke és az innovációk jelenősége került kihangsúlyozásra. Így került a választás a Romániában induló vállalkozó párosra, akik 2004-ben indították el a DIEGO-t Romániában és ma már 8 áruházat tudhatnak magukénak. Kiemelkedő lojalitásukkal, szorgalmas munkájukkal példát mutatnak a hálózatban.

A pályázat sikeres volt, nevezésükkel beválasztották Őket a világ legjobb 10 franchise partnere közé.
A 2015. december 5-én Firenzében megrendezésre kerülő gálán, erős mezőnyben elhozhatták a 3. helyezést a világversenyen.

Gratulálunk nekik és további sikerekben gazdag együttműködést várunk Tőlük.

 

11032197_974061875966036_8778205582264166645_n.jpg 12366472_974061895966034_5675175213898593452_n.jpg
   

 

Mentés

Videó a díjátadásról:



Videó a díjátadó rendezvényről:


franchise_video_link2.jpg

Az Év Franchise Átvevője Díj, 2013 – DIEGO Baja


Az Év Franchise Átvevője Díjat Penczné Bölcskei Zita, a DIEGO hálózat franchise partnere kapta. Zita lelkiismeretes munkáját a DIEGO központja is elismeri: a hálózat vezetői értekezleteinek rendszeres, aktív résztvevőjeként hűen követi a DIEGO által meghatározott irányvonalat, melynek köszönhetően a hálózaton belül 2009-ben „az Év Marketing Díját”, 2012-ben és 2013-ban „Az Év Minőségbiztosítási Díját” is elnyerte. 

Zita 2004-ben vette át az akkor még központi üzemeltetésben lévő bajai DIEGO áruház irányítását. Fiatalos lendületével, kimagasló kereskedelmi érzékével, szorgos munkájával 5 éven át sikeresen működtette az áruházat, amikor is a Diego hálózat franchise partnerévé lépett elő, és sajátjaként vette át az áruház üzemeltetését.
 
 A bajai DIEGO áruház minőségi kiszolgálásával az egyik legmagasabb színvonalú a hálózaton belül. Az áruház arculata folyamatosan frissül, az elvárt követelményének megfelel, tiszta, rendezett, otthonos hangulatú. Zita személyzeti munkája is kimagasló: az áruházi kollégákkal együtt igazi csapatot alkot már évek óta, csapatépítő tréningeket, közös programokat szervezve számukra.
 
Az áruház készletgazdálkodására is nagy figyelmet fordít, folyamatosan figyeli árukészletét, választékát. Az elmúlt 10 év alatt folyamatosan innovatív ötletekkel segítette a hálózat munkáját; állványok, egyedi bemutatók, tapétakatalógus bemutató pult tervezésével. Penczné Bölcskei Zita vezetésével a bajai áruház példaértékű, értékes tagja a DIEGO franchise hálózatának.

 

 

Bajai_Zita.jpeg

Oldal ajánlása e-mailben
Ajánlja ezt a tartalmat családtagjának, munkatársának, barátjának, ismerősének.
Töltse ki az űrlapot, majd nyomja meg az e-mail küldése gombot!

Feladó  
Név:
E-mail:
Címzett  
Név:
E-mail:
Tárgy
Üzenet
A megadott személyes adatokat (e-mail cím, név) csak ezen cikk továbbítása során használjuk fel és semmilyen formában nem őrizzük meg.
Tovább a kosárhoz

Kosár tartalma:

Ezek a termékek is érdekelhetik: